Vrijwilliger worden?

Wij zijn natuurlijk altijd op zoek naar enthousiaste vrijwilligers.

Je vraagt je misschien af waarom je vrijwilliger zou moeten worden bij onze vereniging.

Kort gezegd, je leert hier vanalles over jezelf, de maatschappij, de natuur, het milieu, andere culturen, maar je krijgt ook de kans heel veel vaardigheden op te doen die je kunt meenemen naar je werk. Scouting bestaat al heel lang en heeft een bepaald beeld in de maatschappij. Mensen die bij Scouting zitten zijn bezig met het beter proberen te maken van de omgeving. Zowel op het gebied van natuur, milieu, sport en spel, maar ook sociaal. Niemand wordt buitengesloten! Wil jij een keer komen proeven van onze gastvrijheid en te weten komen wat we nu precies doen meld je dan via onderstaand formulier aan, en wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op!

Hopelijk tot snel!